+90 532 603 09 53 - (0312) 479 70 99

Sosyal Medyada Biz}

Havalimanı Transferi Sadece 59 TL
Havalimanı transferi kampanyamıza özel sadece 59 TL. Kampanyamızdan yararlanmak ve bilgi almak için iletişim no: +90 532 603 09 53 - (0312) 479 70 99
TÜMÜNÜ GÖR

Takmatik zincirler nasıl takılır ve kullanılır

Arkadaşlar bu gün kış aylarinin var geçilmez ı Takmatik zincirler hakkın da birseylerden bahsetmek istedim bu zinicelerini kullanımı isminden de anlasilacagi uzre eski tip zincirler göre daha basittir öncelikle şunu belirteyim ihtiyaç duyulmadıgı sürece zincir takmak yakıt sarfiyatinizi arttıracaktır nedir bu ihtiyaç duyulan durumlar

Kar yuksekliginin epey artması

Yolun buzlu olması bunlarin dışında aracinizin kis lastigi ile gidebileceği bir yolda kesinlikle zincir kullanmanızı öneriyoruz

Şimdi zincirin nasıl takılacak konuşuna gelelim zincirimi yere seriyoruz renkli bir seridi ve birde kilit bölgesi var kilidini açalım bir ucunu tekerimizin arkadindan yerden lastigin önüne doğru uzatıyoruz sonra uzattigimiz ucu alip lastiğin üstüne doğru kaldırıp diğer uçak mekanizmayla birlestiriyoruz kilitliyoruz yani sonra renkli şeritte siralanmis olan zinciri tekerine üzerine seriyoruz balık agini andıran zincir halkalarindaki kilit noktalarını gerdirip birbirine ekliyoruz son olarak zincirede boşluk kalmaması na dikkat etmemiz ıcin lastik bir hakla bulunur bu lastik hakanın 5-6 adet kancasiyla birlikte gerdirerek jantimizin orta hizasına gelecek şekilde zincire tututuyoruz ve takmatik zincirimiz kullanıma hazır

Altını cizerek soyluyorum zincirdeki bosluk tekerin hareketiyle birlikte aracın davlumbaZ ve camurluguna zarar vereceğinden boşluk kalmamasını dikkat edin cartem oto kiralama ankara

Tum kiralık araçlarında zincir ve kullanım talimatı bulundurmaktadır

İyi yolculuklar dileriz

10 Ocak 2017
59 kez görüntülendi

ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.